مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 مرداد 1400 ساعت 13:452021-08-17سياسي

تمامی مجوز فرمانداری ها برای تردد بین استانی لغو شد


رییس پلیس راهور استان مازندران گفت: فرمانداری ها در چند ماه اخیر، مجوزهایی برای تردد بین استانی بدون تاریخ و به صورت نامحدود صادر کرده اند که بر اساس ابلاغیه روز گذشته وزارت کشور به پلیس راهور، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، نصرالله بیگلری عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به اینکه اکثر شهرهای استان در وضعیت قرمز قرار دارند، بر اساس مصوبه امروز ستاد ملی مقابله با به پلیس راهور، تمام مجوزها تا قبل از 24 مرداد ماه باطل است.

وی یادآور شد: تمام مجوزهای صادره توسط فرمانداری ها مبنی بر تردد بین استانی نیز از درجه اعتبار ساقط می شود و هموطنان به امید مجوزهای صادر شده تا 24 مردادماه، راهی سفر نشوند زیرا از ادامه سفر آنها جلوگیری خواهد شد.

رییس پلیس راهور مازندران عنوان کرد: مطابق مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا، استثنائاً افرادی که کار ضروری دارند و این کارها جزو مواردی است که توسط وزارت کشور به فرمانداری ها ابلاغ شده، می توانند از تاریخ 24 مرداد ماه به بعد از فرمانداری به صورت محدود و روزشمار مجوز تردد بگیرند.

بیگلری تصریح کرد: در محدودیت های پیش رو، علاوه بر تشدید طرح های قبلی، انسداد فیزیکی نیز در نقاط معین با همکاری اداره راه و شهرسازی، شهرداری و عوامل انتظامی صورت می گیرد، بنابر مصوبه ستاد ملی مقابل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمامی مجوز فرمانداری ها برای تردد بین استانی لغو شد

تمامی مجوز فرمانداری ها برای تردد بین استانی لغو شد