مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 مرداد 1400 ساعت 14:352021-08-17بين الملل

حضور آمریکا در خاورمیانه سریال شد


«کریس اوانز» با همکاری مامور سابق سیا یک سریال شش قسمتی درباره گذشته، اکنون و آینده حضور آمریکا در منطقه خاورمیانه ساخته است.

- کریس اوانز با همکاری مامور سابق سیا یک سریال شش قسمتی درباره گذشته، اکنون و آینده حضور آمریکا در منطقه خاورمیانه ساخته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از ددلاین، در این سریال که نفوذ و قدرت در خاورمیانه نام دارد، ویل هرد مامور سابق سیا و نماینده کنگره از تجربیات و همچنین مصاحبه های تفصیلی با چهره های اصلی سیاست خارجی آمریکا در چند دولت گذشته همچون جان بولتون نماینده آمریکا در سازمان ملل، لئون پانتا وزیر دفاع، مایک پامپئو وزیر کشور و چند چهره سیاسی دیگر استفاده کرده است.

این مجموعه شش قسمتی که از 30 آگوست پخش می شود، بازیگران اصلی، تاریخ، فرهنگ و نفوذی را که روابط استراتژیک آمریکا و دخالت نظامی اش در خاورمیانه را شکل می دهد، به هم پیوند می دهد.

این سریال همچنین نسل هایی از مردم را که تحت تأثیر دهه ها جنگ و بی ثباتی قرار گرفته اند زیر ذره بین برده است.

با اعلام خبر ساخت این سریال، کریس اوانز برای استفاده نکردن از حتی یک بازیگر از خاورمیانه مورد انتقاد قرار گرفته و برخی دیگر نیز او را یک ابزار تبلیغاتی برای سیا و ارتش آمریکا معرفی کرده اند که این سریال را در مقطع حساس کنونی و با توجه به تحولات اخیر در خا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور آمریکا در خاورمیانه سریال شد

حضور آمریکا در خاورمیانه سریال شد