مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 مرداد 1400 ساعت 14:402021-08-17اقتصادي

درد اصلی مردم خوزستان آب شرب است/ فرمانداران اعتبارات را جذب کنند


استاندار خوزستان با تأکید بر اینکه درد اصلی مردم خوزستان آب شرب است، گفت: فرمانداران باید پیگیر تخصیص اعتبار برای اجرایی شدن مجموعه پروژه های شهرستان خود باشند.

- ، قاسم سلیمانی دشتکی بعد از ظهر امروز سه شنبه در جلسه قرارگاه محرومیت زدایی خوزستان (بررسی مصوبات شهرستان شوش) اظهار کرد: یک اعتبارات شهرستانی وجود دارد که رشد خوبی داشته و علاوه بر آن اعتبارات دیگری در سطح استانی و ملی در حال پیگیری است که فرمانداران باید پیگیر تخصیص اعتبار برای اجرایی شدن مجموعه پروژه های شهرستان خود باشند.

وی با اشاره به اینکه آبفا و حمل ونقل جاده ای به خصوص در مناطق محروم اعتبارات استانی خوبی دارند، افزود: 170 میلیارد تومان از پیوست بودجه مناطق محروم، 373 میلیارد تومان از اعتبارات استانی مناطق محروم، 307 میلیارد تومان از محل اعتبارات تنش های آبی و 100 میلیارد تومان نیز از اعتبارات ستاد اجرایی فرمان امام از جمله اعتبارات اختصاص یافته به آبفا استان هستند؛ علاوه بر اینها اعتبارات 15 درصدی نیز از وزارت نیرو برای تنش های آبی اختصاص یافته است.

استاندار خوزستان با اشاره به اینکه سازمان برنامه بودجه نیز اعتبارات ملی خاصی در اختیار دارد، گفت: حمل ونقل جاده ای نیز اعتبارات مناسبی دارد که 150 میلیارد تومان پیوست بودجه مناطق محروم از آن جمله است؛ همچنی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درد اصلی مردم خوزستان آب شرب است/ فرمانداران اعتبارات را جذب کنند

درد اصلی مردم خوزستان آب شرب است/ فرمانداران اعتبارات را جذب کنند