مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 مرداد 1400 ساعت 15:402021-08-17سياسي

دسته روی و تجمع هیئت های مذهبی در روز تاسوعا و عاشورا ممنوع است


مسئول روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کرمان گفت: با توجه به دستور العمل های ستاد کرونا دسته روی و تجمع هیئت های مذهبی در روز تاسوعا و عاشورا ممنوع است.

- ، حجت الاسلام محمد حسین دهقانی فرد ضمن تسلیت ایام سوگواری اباعبدالله حسین (ع) و با اشاره به نحوه برگزاری مراسم تاسوعا و عاشورای حسینی در استان، گفت: دسته روی، تجمع هیأت های مذهبی در روز تاسوعا و عاشورا ممنوع است.

وی با بیان اینکه برگزاری مراسم عزاداری تاسوعا و عاشورا در فضای باز جلوی هیأت های عزاداری بالامانع است، خاطرنشان کرد: نماز ظهر عاشورا در فضای باز مقابل هیأت ها برگزار شود.

مسئول روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی استان کرمان در خصوص دستورالعمل برگزاری مراسم در روزهای تاسوعا و عاشورا در شرایط کرونا ، گفت: این دستورالعمل توسط ستاد ملی ابلاغ شده که همه موظف به اجرای آن هستند.

حجت الاسلام دهقانی فرد افزود: برای روزهای تاسوعا و عاشوا، حرکت دسته ها در این 2 روز در تمامی نقاط سطح شهر به خصوص اطراف امام زادگان ممنوع بوده و ورود دسته ها به داخل اماکن مقدس و مذهبی اعم از حسینیه ها، امامزادگان، بقاع متبرکه و غیره نیز ممنوع است.

وی اظهار کرد: بیشترین تمرکز این روزها بر اجرای رعایت دستورالعمل های بهداشتی در هیأت های مذهبی بوده و تشدید نظارت ها در خصوص رعایت دستورال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دسته روی و تجمع هیئت های مذهبی در روز تاسوعا و عاشورا ممنوع است

دسته روی و تجمع هیئت های مذهبی در روز تاسوعا و عاشورا ممنوع است