مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 مرداد 1400 ساعت 15:452021-08-17بين الملل

سردار نقدی: فرار آمریکا از افغانستان درس عبرت برای همه جهانیان باشد


نتیجه اینکه کسی ارتش خودش را بدست آمریکا بسپارد چیزی بیش از یک ارتش ناکارآمد و ضعیف نخواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از سپاه نیوز؛ معاون هماهنگ کننده سپاه ،تحولات و قبل تر آن در ارتش کویت دیده بودیم که در مقابل متجاوزان کمترین مقاومتی نداشتند.

وی با بیان اینکه واقعیت ارتش هایی که آمریکا سازماندهی می کند همین سرنوشت ارتش افغانستان و نیز هیمنه پوشالی ارتش آمریکا است، افزود: بار ها شاهد بودیم نظام هایی که تکیه گاه مقامات سیاسی آن آمریکاست در بحران های سیاسی به سادگی پشتشان خالی و رها شده اند.

سردار نقدی به ضعف آشکار آمریکا مقابل اراده ملت ها اشاره کرد وخطاب به کسانی که از آمریکا می هراسند ، گفت: ببینیدچقدر امریکا ضعیف، ذلیل و ناتوان است که در مقابل نیرویی اندک، توان مقاومت نداشت و با این افتضاح و عجله نیروهایش را از افغانستان خارج کرد و مزدوران آن ها نیز از هواپیما آویزان شدند.

وی همچنین وقایع و رخدادهای افغانستان را عبرت بزرگی برای اروپایی ها دانست و افزود: آن ها نیز بدانند که دنباله روی از آمریکا، ارمغانی جز ذلت و خفت نخواهد داشت.

سردار نقدی عاقبت دنباله روی از آمریکا را همانند عاقبت صدام، قذافی، حسنی مبارک و شاه معدوم ایران توصیف کرد و گفت: هر کس به این ها تکیه کند هیچ عاقبتی روشن تر از این ها نداشته و ندارد و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار نقدی: فرار آمریکا از افغانستان درس عبرت برای همه جهانیان باشد

سردار نقدی: فرار آمریکا از افغانستان درس عبرت برای همه جهانیان باشد