مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 مرداد 1400 ساعت 16:502021-08-17سياسي

اجرای طرح اطعام و احسان حسینی برای دریافت نذورات مردمی


معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) خوزستان گفت: خیرین و نیکوکاران می توانند در ایام محرم و صفر نذورات خود را به این نهاد حمایتی واگذار کنند تا به دست نیازمندان واقعی برسد.

- ایسنا/خوزستان معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) خوزستان گفت: خیرین و نیکوکاران می توانند در ایام محرم و صفر نذورات خود را به این نهاد حمایتی واگذار کنند تا به دست نیازمندان واقعی برسد.

حافظ منصوری با تشریح نحوه مشارکت نیکوکاران در طرح اطعام و احسان حسینی و آمادگی کمیته امداد برای جذب نذورات مردمی اظهار کرد: خیرین و نیکوکاران می توانند در ایام محرم و صفر نذورات خود را به این نهاد حمایتی واگذار کنند تا به دست نیازمندان واقعی برسد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از کمیته امداد امام خمینی(ره) خوزستان، وی افزود: با توجه به شرایط کرونایی و دستورالعمل ستاد ملی مدیریت کرونا مبنی بر اجتناب از پخت غذا و به منظور جلوگیری از هر گونه اسراف، مردم مومن و حسینی خوزستان می توانند با تحویل نذورات خود به این نهاد حمایتی، آن ها را به دست نیازمندان واقعی برسانند.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد خوزستان با اشاره به راه اندازی 250 آشپزخانه این کمیته برای طرح اطعام حسینی امداد در ایام محرم و صفر بیان کرد: پیش بینی می شود در طول ماه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح اطعام و احسان حسینی برای دریافت نذورات مردمی

اجرای طرح اطعام و احسان حسینی برای دریافت نذورات مردمی