مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 مرداد 1400 ساعت 16:552021-08-17سياسي

کتاب خاطرات عاشورایی آزادگان یزد در دوران اسارت منتشر می شود


مسئول دبیرخانه بین المللی یزد حسینیه ایران گفت: کتابی با موضوع عزاداری محرم و عاشورای آزادگان در دوران اسارت در زندان های عراق منتشر می شود.

- سیدحسن حسینی در گفتگو با به ویژه روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی در خاطرات تمام اسرای دوران دفاع مقدس، بسیار پررنگ و قابل توجه و سرشار از عشق و ارادت به امام حسین (ع) است.

وی عنوان کرد: بسیاری از این خاطرات شنیدنی و خواندنی است بر این اساس ضبط و تدوین آنها به عنوان کتاب در دستور کار دبیرخانه بین المللی یزد، حسینیه ایران قرار گرفته است.

حسینی بیان کرد: در حال حاضر، ضبط این خاطرات آغاز شده و تعدادی از آزادگان استان یزد خاطرات خود از این ایام و مراسم عزاداری را روایت کرده اند.

مسئول دبیرخانه یزد حسینیه ایران با بیان اینکه آزادگان سرمایه های اجتماعی و فرهنگی هستند، یادآور شد: این کتاب در آینده نزدیک منتشر خواهد شد و یک منبع فاخر از خاطرات عزاداری های آزادگان در دوران اسارت خواهد بود.

گفتنی است؛ دبیرخانه بین المللی یزد حسینیه ایران تاکنون چند کتاب از جمله عکس هایی از حسینیه ایران ، نمک گیر و کتابچه هایی به زبان انگلیسی در مورد عزاداری های یزد و فلسفه قیام عاشورا برای گردشگران خارجی و کتاب یزد حسینیه ایران شامل چرایی حسینیه ایران و 72 طرح و برنامه این دبیرخانه منتشر کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتاب خاطرات عاشورایی آزادگان یزد در دوران اسارت منتشر می شود

کتاب خاطرات عاشورایی آزادگان یزد در دوران اسارت منتشر می شود