مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 مرداد 1400 ساعت 18:052021-08-17سياسي

آیت الله دژکام: مساجد در حل مشکلات اجتماعی میدان داری کنند


جلسه قرارگاه رمضان استان فارس، با حضور نماینده ولی فقیه، رییس کل دادگستری، فرمانده انتظامی و سپاه فجر فارس، با هدف بررسی راهکارهای رفع آسیب های اجتماعی، - ایسنا/فارس جلسه قرارگاه رمضان استان فارس، با حضور نماینده ولی فقیه، رییس کل دادگستری، فرمانده انتظامی و سپاه فجر فارس، با هدف بررسی راهکارهای رفع آسیب های اجتماعی، برگزار شد.

نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز در جلسه قرارگاه رمضان این استان، گفت: بحث آسیب های اجتماعی بحث امروز جامعه ما نیست بلکه بحث دیروز و قدیمی جوامع انسانی است و همواره در سطوح مختلف و شکل های گوناگون وجود داشته است کما اینکه بر اساس بیان امام حسین(ع) در صدر اسلام و حتی بسیار پیشتر از آن نیز بر اساس آیه قرآن، این بحث بسیار جدی مطرح بوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی نهاد نمایندگی ولی فقیه در فارس، آیت الله لطف الله دژکام افزود: وقتی وقوع فساد به واسطه اینکه انسان مختار آفریده شده است در سطح جامعه ظاهر می شود، مصلحان اجتماعی وظیفه می یابند برای مهار و کنترل فساد و تبعات آن احساس تکلیف کنند و ورود جدی داشته باشند.

آیت الله دژکام با طرح این پرسش که یک جامعه نرمال چگونه باید باشد، گفت: با فرض اینکه خطا و آسیب های اجتماعی و فرهنگی طبیعتاً هست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله دژکام: مساجد در حل مشکلات اجتماعی میدان داری کنند

آیت الله دژکام: مساجد در حل مشکلات اجتماعی میدان داری کنند