مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 مرداد 1400 ساعت 18:552021-08-17اقتصادي

سرمایه گذاری جدید مایکروسافت برای مقابله با باج افزار


مایکروسافت در استارتاپ نرم افزاری روبریک سرمایه گذاری کرده و دو شرکت محصولاتی عرضه می کنند که به مشتریان قربانی حمله باج افزاری کمک خواهند کرد اطلاعاتشان را بدون دادن باج به هکرها بازیابی کنند.

- مایکروسافت در استارتاپ نرم افزاری روبریک سرمایه گذاری کرده و دو شرکت محصولاتی عرضه می کنند که به مشتریان قربانی حمله باج افزاری کمک خواهند کرد اطلاعاتشان را بدون دادن باج به هکرها بازیابی کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این دو شرکت حاضر نشدند میزان این سرمایه گذاری را اعلام کنند.

بلومبرگ به نقل از یک منبع آگاه نوشت: میزان این سرمایه گذاری حداقل دهها میلیون دلار است و ارزش روبریک را به حدود چهار میلیارد دلار می رساند.

روبریک با ایده مدرنیزه کردن بازار نرم افزار پشتیبان داده، فعالیتش را آغاز کرد و با فروشندگان نسل قبل مانند EMC که اکنون بخشی از شرکت دل است و وریتاس که اکنون متعلق به گروه کارلایل است، به رقابت پرداخت.

مایکروسافت و روبریک مشترکا نرم افزار مبتنی بر سرویس ابری آزور را برای جلوگیری از حملات باج افزاری، شناسایی آنها و بازیابی اطلاعات گروگان گرفته شده خواهند فروخت.

بیپول سینها، مدیرعامل و هم موسس روبریک گفت: این محصولات تضمین می کنند که نسخه های پشتیبان داده مشتریان و نرم افزار ابری مورد تهدید هکرها قرار نمی گیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمایه گذاری جدید مایکروسافت برای مقابله با باج افزار

سرمایه گذاری جدید مایکروسافت برای مقابله با باج افزار