مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 مرداد 1400 ساعت 19:352021-08-17اقتصادي

روند ابتلاء به کرونا در دورود به شدت در حال افزایش است


روند ابتلاء به کرونا در دورود به شدت در حال افزایش است و اگر مردم رعایت نکنند در روزهای آتی روزهای سختی را در شهرستان شاهد خواهیم بود.

- دورود- فرماندار دورود تاکید کرد: روند ابتلاء به کرونا در دورود به شدت در حال افزایش است و اگر مردم رعایت نکنند در روزهای آتی روزهای سختی را در شهرستان شاهد خواهیم بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازبه مراکز بهداشتی مراجعه کردند که از این تعداد تست حدود 300 نفر مثبت بوده است.

فرماندار دورود بیان داشت: آمار سه روز اخیر در دورود بدین معناست که اگر با همین روال پیش برویم در 10 تا 12 روز آینده وضعیت مبتلایان و بستری ها به شدت بحرانی خواهد بود.

دریکوند با بیان اینکه مردم می بایست پروتکل های بهداشتی را بیشتر رعایت کنند افزود: اصناف و بازاریان دورود در دو روز اخیر همراهی خوبی را با ستاد کرونا داشتند و مغازه خود را تعطیل کردند که از این بابت از این عزیزان قدردانی می شود.

وی عنوان کرد: بسیاری از هیئت های عزاداری پروتکل های بهداشتی را رعایت می کنند اما معدود هیئت ها و موکب هایی هستند که متأسفانه مسائل بهداشتی را نادیده گرفته و با شربت و چای نذری سلامت مردم را به خطر می اندازند.

فرماندار دورود با بیان اینکه مردمی که در روزهای تاسوعا و عاشورا قصد شرکت در مراسم عزاداری را دارند حتماً نکات و پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند تصری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روند ابتلاء به کرونا در دورود به شدت در حال افزایش است

روند ابتلاء به کرونا در دورود به شدت در حال افزایش است