مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 مرداد 1400 ساعت 00:352021-08-17اجتماعي

کاهش 85 درصدی ترافیک پایتخت در تعطیلات سراسری


رییس پلیس راهور تهران بزرگ از کاهش 85 درصدی ترافیک پایتخت در روز های نخست ایام تعطیلات سراسری (25 الی 30 مرداد ماه 1400) نسبت به روز های مشابه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار محمدحسین حمیدی اظهار داشت: رصد ترافیک روز نخست تهران نشان می دهد که نزدیک به 85 درصد ترافیک این کلانشهر نسبت به روز های مشابه خود کاهش داشت و شهر خلوت بود.

وی ابراز داشت: ما این پیش بینی را داشته و طرح ترافیک را برداشتیم تا فشاری بر ناوگان حمل و نقل عمومی، اتوبوس ها و مترو نداشته باشیم.

حمیدی ادامه داد: مجموعه تمهیدات و تصمیم گیری ها در این ایام، تردد ها را کاهش داده و امیدواریم که این کاهش موجب پیشگری و جلوگیری از انتشار ویروس کرونا شود.

وی در خصوص تلاش پلیس راهور تهران بزرگ در راستای نظم دهی به مراسم های عزاداری گفت: براساس مصوبات قرار بر این است تا مراسم ها در فضای باز برگزار شود و پلیس بخشی از شبکه معابر را در اختیار عزاداران قرار دهد؛ چرا که نسبت به سنوات قبل، شرایط متفاوتی را داشتیم.

حمیدی افزود: جلساتی که برگزار شد به ما کمک کرد تا نظم خاصی را در این شب ها شاهد باشیم و از آنجا که برخی از عزاداری ها در ساعات شب و بعضی روز ها برگزار می شود، با کمک و همکاری شبانه روزی پلیس و اقداماتی همچون چینش مرتب و منظم پارکینگ ها، هدایت عزاداران


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 85 درصدی ترافیک پایتخت در تعطیلات سراسری

کاهش 85 درصدی ترافیک پایتخت در تعطیلات سراسری