مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 مرداد 1400 ساعت 03:352021-08-18پزشكي

مرکز اضطراری بستری بیماران کرونایی در بندر امام خمینی(ره) راه اندازی می شود


مدیر کل بنادر و دریانوردی خوزستان گفت: سالن ورزشی شهید حقگو با تجهیز 30 تخت و اتاق احیا CPR به مرکز اضطراری بستری بیماران کرونایی بندر امام خمینی(ره) تبدیل می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندر امام خمینی(ره)، عادل دریس امشب مدیرکل بنادر و دریانوردی استان خوزستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به دنبال شیوع موج پنجم ویروس برای بستری کردن بیماران و همچنین راه اندازی اتاق احیا(CPR)، زمینه ی مساعدی برای یاری رساندن به شبکه بهداشت و درمان فراهم می شود.

دریس بیان کرد: با تبدیل سالن ورزشی شهید حقگو به مرکز اضطراری برای بستری کردن بیماران کرونایی، تلاش می شود نگرانی های شهروندان در خصوص کمبود امکانات درمانی برطرف و از فشار به شبکه درمانی منطقه کاسته شود.

وی در پایان گفت: پس از استقرار 30 تخت بیمارستانی، ایجاد اتاق احیا در کنار دیگر تجهیزات لازم پزشکی و ملزومات اداری در سالن ورزشی شهید حقگو و واگذاری راهبری و مدیریت آن به شبکه بهداشت و درمان منطقه، امکان پذیرش و بستری کردن بیماران در شرایط اضطراری فراهم خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، شهر بندر امام خمینی(ره) در جنوب استان خوزستان علیرغم همجواری با 24 پتروشیمی و وسیع ترین بندر تجاری کشور و همچنین  100 هزار نفر جمعیت فاقد بیمارستان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرکز اضطراری بستری بیماران کرونایی در بندر امام خمینی(ره) راه اندازی می شود

مرکز اضطراری بستری بیماران کرونایی در بندر امام خمینی(ره) راه اندازی می شود