مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 مرداد 1400 ساعت 04:102021-08-18بين الملل

درخواست سه روزنامه آمریکایی از بایدن برای خارج کردن روزنامه نگاران از افغانستان


سه روزنامه آمریکایی واشنگتن پست، وال استریت ژورنال و نیویورک تایمز در بیانیه ای مشترک، خطاب به جو بایدن، رییس جمهوری آمریکا از او خواستند تا درپی تسلط طالبان بر افغانستان، - سه روزنامه آمریکایی واشنگتن پست، وال استریت ژورنال و نیویورک تایمز در بیانیه ای مشترک، خطاب به جو بایدن، رییس جمهوری آمریکا از او خواستند تا درپی تسلط طالبان بر افغانستان، خروج امن روزنامه نگاران این رسانه ها از آن کشور را تضمین کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در بیانیه مشترک این سه روزنامه با اشاره به گرفتار شدن همکاران افغانستانی آن ها در کابل و در خطر بودن جانشان، از دولت بایدن خواسته شده است تا ضمن حمایت از رسانه های آزاد ، فورا در راستای حفظ امنیت این روزنامه نگاران اقدام کند.

مدیران و ناشران این روزنامه ها خواستار آن شده اند که برای روزنامه نگارانشان در کابل امکان دسترسی آسان و محافظت شده به فرودگاه زیر نظر ایالات متحده ، عبور ایمن از یک دروازه ورودی محافظت شده به فرودگاه و تسهیل پرواز به خارج از کشور فراهم شود.

ساعتی پیش از انتشار این بیانیه، رسانه های آمریکایی از نامه فرد رایان، مدیر اجرایی ارشد و ناشر روزنامه واشنگتن پست، به جیک سالیوان، مشاور امنیت ملی دولت آمریکا و درخواست مستقیم او برای این موضوع کمک به خروج امن روزنامه نگاران و خانواده هایش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست سه روزنامه آمریکایی از بایدن برای خارج کردن روزنامه نگاران از افغانستان

درخواست سه روزنامه آمریکایی از بایدن برای خارج کردن روزنامه نگاران از افغانستان