مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 مرداد 1400 ساعت 04:102021-08-18سياسي

روش های جذب نذورات، اطعام و کمک به نیازمندان در ماه محرم و صفر


همزمان با آغاز ماه محرم نهادهای مختلف اقداماتی را برای جذب نذورات مردمی و حمایت از خانواده های آسیب دیده در دستور کار خود قرار داده اند.

- همزمان با آغاز ماه محرم نهادهای مختلف اقداماتی را برای جذب نذورات مردمی و حمایت از خانواده های آسیب دیده در دستور کار خود قرار داده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، همزمان با آغاز ماه محرم طرح اطعام و احسان حسینی توسط کمیته امداد آغاز به کار کرده است؛ کمیته امداد امسال نیز همانند سال گذشته طرح اطعام حسینی و احسان حسینی را اجرا کرده و با این طرح به استقبال ایام عزاداری اباعبدالله الحسین (ع) رفته است که در اولین روز ماه محرم (19 مردادماه) همزمان با بهره برداری از 72 آشپزخانه در سراسر کشور به یاد شهدای دشت کربلا، طرح اطعام حسینی به صورت رسمی آغاز شد.

در این طرح که از دهه ولایت و عید سعید غدیر کلید خورده است، مراکز اطعام و آشپزخانه ها با همکاری مراکز نیکوکاری سپاه، بسیج و دیگر نهادها در سراسر کشور اقدام به طبخ و توزیع غذای گرم میان نیازمندان می کنند.

همچنین با اجرای طرح احسان حسینی در ماه محرم و صفر، بسته های معیشتی تهیه و به خانواده های نیازمند ارائه خواهد شد.

باتوجه به اینکه سال گذشته حدود 2700 آشپزخانه در سراسر کشور ایجاد شد، رییس قرارگاه اطعام و احسان حسینی کمیته امداد گفت: انتظار ما این است که در سال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روش های جذب نذورات، اطعام و کمک به نیازمندان در ماه محرم و صفر

روش های جذب نذورات، اطعام و کمک به نیازمندان در ماه محرم و صفر