مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 مرداد 1400 ساعت 04:152021-08-18سياسي

سخنان علمای اهل سنت خراسان شمالی در بیان رشادت امام حسین(ع)


بزرگان اهل سنت خراسان شمالی اعتقاد دارند که در ایام با فضیلت محرم، داغدار مصیبت وارد شده بر امام حسین و خاندان رسول الله هستند و تأکید دارند که امام حسین تنها مختص به برادران شیعه نیست، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، منابع تاریخی اهل سنت به وضوح این نکته را بیان نموده اند که پیامبر (ص) نخستین فردی بود که از شهادت نوه اش امام حسین خبر داد و برای مظلومیت آن حضرت اشک ریخت.

به راستی که محبت و دوستی پیامبر گرامی اسلام (ص) و فرزندان پاک ایشان مرز و نژاد و کیش و آیین نمی شناسد و برادران اهل سنت ما نیز از ‏این قاعده مستثنا نیستند.

این روزها اهل سنت نیز ضمن احترام به برادران شیعه؛ عشق و ارادت خود به اهل بیت رسول الله به ویژه حضرت امام حسین را با برگزاری مراسمات دینی و قرآنی و تعطیلی مدارس علمیه و همچنین دعوت بزرگان و ریش سفیدان به همراه اطعام نان های روغنی و خیرات و انفاق جهت شادی روح پاک شهدای کربلا و دیگر درگذشتگان و سخنرانی در خصوص واقعه عاشورا و جایگاه آن حضرت در مراسمات نمازجمعه و مساجد؛ ابراز علاقه و ارادت خود را به اهل بیت پیامبر(ص) نشان می دهند.

آتاآخوند داوری، امام جمعه مسجد خاتم الأنبیاء بجنورد در گفت وگو با خبرنگار فارس در بجنورد اظهار کرد: آنچه به عنوان اجماع سخن بزرگان اهل سنت در خصوص امام حسین گفته می شود این است که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سخنان علمای اهل سنت خراسان شمالی در بیان رشادت امام حسین(ع)

سخنان علمای اهل سنت خراسان شمالی در بیان رشادت امام حسین(ع)