مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 مرداد 1400 ساعت 04:202021-08-18پزشكي

توزیع رایگان اکسیژن ساز 600 لیتری برای مبتلایان به کرونا


هیات امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران از توزیع رایگان 24 عدد اکسیژن ساز 600 لیتری کانتینری و ثابت طی دو روز گذشته برای کمک به درمان بیماران مبتلا به کرونا خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در حال حاضر با توجه به پیک پنجم کرونا و شیوع سویه دلتا بسیاری از هموطنان درگیر ویروس کرونا، در روند درمان خود نیازمند دستگاه های اکسیژن ساز هستند.

لذا تامین این دستگاه ها بسیار ضروری و حائز اهمیت محسوب می شود بنابراین هیات امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران، طی دو روز اخیر یعنی در تاریخ 25 و 26 مرداد ماه 1400 با توجه به افزایش تعداد بستری بیماران مبتلا به کووید 19 و اعلام مراکز درمانی در زمینه کمبود دستگاه های اکسیژن ساز، اقدام به توزیع رایگان 24 عدد دستگاه اکسیژن ساز کانتینری و ثابت کرده که از این تعداد 13 دستگاه اکسیژن ساز کانتینری و به عبارتی قابل حمل و 11 دستگاه اکسیژن ساز ثابت هستند.

دستگاه های اکسیژن ساز بیمارستانی ظرفیت بالایی دارند و برای کار شبانه روزی و پیوسته در درمان بیماران در نظر گرفته شده اند.

همچنین هیات امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران، از ابتدای سال جاری تعداد 30 دستگاه اکسیژن ساز ثابت، 94 دستگاه اکسیژن ساز کانتینری و تعداد 25 دستگاه مخزن اکسیژن برای مراکز درمانی سراسر کشور بر اساس نیاز سنجی و حواله توزیع معاونت درمان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع رایگان اکسیژن ساز 600 لیتری برای مبتلایان به کرونا

توزیع رایگان اکسیژن ساز 600 لیتری برای مبتلایان به کرونا