مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 مرداد 1400 ساعت 04:452021-08-18سياسي

برگزاری برنامه های عاشورا و تاسوعا حسینی در اسدآباد با رنگ محله محوری


رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اسدآباد از برگزاری برنامه های عاشورا و تاسوعای حسینی این شهرستان به صورت محله محوری خبر داد.

- ایسنا/همدان رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اسدآباد از برگزاری برنامه های عاشورا و تاسوعای حسینی این شهرستان به صورت محله محوری خبر داد.

حجت الاسلام روح الله رستمی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: برنامه های امسال عاشورا و تاسوعای حسینی شهرستان با توجه به شرایط کرونا به صورت محله محور بوده و از تمرکز برنامه ها در یک نقطه شهر جلوگیری شده است .

وی با تاکید بر محدودیت و ممنوعیت برگزاری هرگونه مراسم عزاداری در فضاهای سربسته و ممنوعیت حرکت هرگونه هیئت و دسته عزاداری در تاسوعا و عاشورا افزود: نماز ظهر عاشورا در شهر اسدآباد علاوه بر مسجد جامع شهر و مجتمع خلیج فارس در سایر مساجد به صورت غیر متمرکز و محله محوری اقامه خواهد شد.

رستمی با بیان اینکه تمامی پروتکل های بهداشتی در برنامه ها و مراسم محرم شهرستان بر اساس دستورالعمل و شیوه نامه های ابلاغ شده به نحو مطلوبی رعایت می شود،خاطر نشان کرد: با توجه به این که در شرایط کرونا قرار گرفته ایم رعایت دستورالعمل های بهداشتی و پرهیز از بی توجهی به این موارد از مصادیق مهم امر به معروف و نهی از منکر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری برنامه های عاشورا و تاسوعا حسینی در اسدآباد با رنگ محله محوری

برگزاری برنامه های عاشورا و تاسوعا حسینی در اسدآباد با رنگ محله محوری