مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 مرداد 1400 ساعت 04:502021-08-18فرهنگي

پارکور کاری ربات بوستون داینامیکس بهتر از انسان+فیلم


ربات های شرکت بوستون داینامیکس (Boston Dynamics) که حالا چندی است تحت مالکیت شرکت هیوندای درآمده اند، اکنون می توانند بهتر از خیلی از انسان ها پارکور کنند و تصاویر کارهای خارق العاده آنها به تازگی منتشر شده است.

- پارکور کاری ربات "بوستون داینامیکس" بهتر از انسان+فیلم ربات های شرکت "بوستون داینامیکس"(Boston Dynamics) که حالا چندی است تحت مالکیت شرکت "هیوندای" درآمده اند، اکنون می توانند بهتر از خیلی از انسان ها پارکور کنند و تصاویر کارهای خارق العاده آنها به تازگی منتشر شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از انگجت، اگر یکی از ربات های بوستون داینامیکس به نام اطلس به دنبال شما افتاد، انتظار یک فرار آسان را نداشته باشید.

این شرکت به تازگی ویدئویی از ربات های انسان نمای خود به اشتراک گذاشته است که پارکور کاری موفق حدود دو دقیقه ای آنها را برای اولین بار با عبور از موانع نشان می دهد.

در این ویدئو دو ربات اطلس به نحو احسن از موانع عبور کرده و حرکات جالبی از جمله پشتک هماهنگ را که واقعا دیدنی است، به نمایش گذاشته اند.

به گفته شرکت سازنده، هماهنگی آنها برای انجام این کار ماه ها طول کشیده است و به عنوان یک آزمایش مفید برای اثبات توانایی تعادل ربات ها در هنگام تغییر رفتار و هماهنگ کردن اقدامات عمل کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پارکور کاری ربات بوستون داینامیکس بهتر از انسان+فیلم

پارکور کاری ربات بوستون داینامیکس بهتر از انسان+فیلم