مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 مرداد 1400 ساعت 05:052021-08-18اقتصادي

تداوم نابسامانی در بازار مرغ/ توزیع روزانه 300 تن مرغ در مازندران جوابگو نیست


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران با تاکید بر ضرورت عرضه بیشتر مرغ در بازار مازندران، گفت: روزانه بیش از 300 تن مرغ در بازار توزیع می کنیم که جوابگو نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، دردسرهای بازار مرغ تمامی ندارد به طوری که این محصول از قیمت مصوب هم پرواز کرده است.

موضوع مهم اینکه در این شرایط کرونایی باتوجه به سرایت بالای شیوع ویروس دلتا مصرف کنندگان برای دریافت مرغ با قیمت مصوب باید وارد صف های طولانی شوند.

با اعلام قیمت مصوب 24هزار و 900 تومانی برای مرغ و اختصاص نهاده به تولیدکنندگان پیش بینی ها بر این بود که دیگر شاهد صف های طولانی برای خرید مرغ نباشیم ولی متاسفانه این موضوع هم نتوانست به مشکلات بازار مرغ پایان دهد و تاکید بر نظارت بیشتر است.

حسینقلی قوانلو رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران در این باره در گفت وگو با فارس، اظهار کرد: روزانه بیش از 300 تن مرغ با قیمت مصوب در استان مازندران توزیع می کنیم که جوابگو نیست.

وی افزود: در کنار توزیع مرغ، برخورد با واحدهای صنفی نیز در دستور کار قرار دارد که میزان جریمه 2.

5 میلیارد تومان بوده است .

رییس سازمان صمت مازندران بیان کرد: باوجود اینکه قیمت مصوب مرغ 24هزار و 900 تومان اعلام شد اما شاهد نرخ های مختلف این محصول تا حدود 32هزار تومان در بازار هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تداوم نابسامانی در بازار مرغ/ توزیع روزانه 300 تن مرغ در مازندران جوابگو نیست

تداوم نابسامانی در بازار مرغ/ توزیع روزانه 300 تن مرغ در مازندران جوابگو نیست