مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 مرداد 1400 ساعت 05:452021-08-18سياسي

همه باید حساب و راه خود را در منطقه از آمریکا جدا کنند


به زودی شاهد خواهیم بود پایگاه های آمریکا در منطقه به سرنوشت پایگاه های او در افغانستان دچار می شود و به همین علت است که همه باید حساب و راه خودشان را در منطقه از آمریکا جدا کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از سپاه نیوز، سردار سرتیپ پاسدار محمد رضا نقدی معاون هماهنگ کننده سپاه با اشاره به تحولات و رخدادهای اخیر در کشور افغانستان، گفت: این اتفاق ها و شکست و فرار آمریکا چندان نیازمند تجزیه و تحلیل پیچیده ای نیست، زیرا در گذشته نیز شاهد شکست امپراتوری بریتانیا و شوروی در افغانستان بودیم که سرآغازی برای فروپاشی این دو قدرت بود.

وی با بیان اینکه این دو اتفاق بار دیگر در افغانستان رخ داده است و شاهد تکرار تاریخ هستیم گفت: این رخداد مهم، درس بزرگی برای همه مردم دنیاست که ببینند چطور مردم یکی از فقیرترین کشورهای دنیا با ثروتمندترین کشور دنیا با آن همه ساز و برگ و نظامی درگیر شدند و سرانجام این درگیری به شکست کشور ثروتمند و مستکبر منجر شد.

سردار نقدی با تاکید بر اینکه همه ملت ها با درک درست صحنه امروز افغانستان متوجه می شوند که ایستادگی در مقابل قدرت های بزرگ نتیجه اش پیروزی و در مقابل شکست اشغالگران است، اضافه کرد: وقایع افغانستان نشان داد که پیروزی و شکست به دارایی و امکانات و سلاح نیست بلکه به اراده های محکم حاضر در میدان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همه باید حساب و راه خود را در منطقه از آمریکا جدا کنند

همه باید حساب و راه خود را در منطقه از آمریکا جدا کنند