مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 مرداد 1400 ساعت 06:102021-08-18ورزشي

کنشگر اصولگرا: رای اعتماد نیاوردن 3 وزیر پیشنهادی قطعی است


حسن بیادی با بیان اینکه آقای رییسی در انتخاب کابینه خود ریسک بزرگی را متحمل شده اند، پیش بینی کرد که رای اعتماد نیاوردن وزاری پیشنهادی «ورزش و جوانان»، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ کنشگر سیاسی اصولگرا با اشاره به ترکیب کابینه پیشنهادی دولت سیزدهم، به تحلیل شرایط پیش روی دولت رییسی و چگونگی رای آوردن وزرا پرداخت و گفت: اکثر نمایندگان مردم در مجلس به چند تن از وزرای پیشنهادی مانند ورزش و جوانان ، صنایع و آموزش و پرورش واکنش نشان داده اند و احتمال رای نیاوردن آنان را قطعی می دانند.

حسن بیادی درباره کابینه پیشنهادی دولت سیزدهم و نقاط ضعف و قوت آن اظهار داشت: در طول فعالیت دولت ها در دوره های قبل به دلیل وجود مدیرت ها و سازمان های جزیره ای و بعضاً موازی، معضلات جدی و لاینحلی در کشور بوجود آمده، تجمیع شده و به دولت فعلی انتقال یافته است که می تواند در موفقیت و یا عدم موفقیت دولت فعلی نقش مهمی داشته باشد و آینده دولت را بعنوان یک تهدید به چالش بکشد.

آقای رییسی با انتصاب و استفاده از مشاورین و معاونین متجرب، شجاع و انقلابی و صداقت و پشتکاری که از ایشان سراغ دارم بحول و قوه الهی می توانند بر این مشکلات فائق آیند.

دولت آقای رییسی راه سختی را در پیش روی خود خواهد داشت وی درباره اینک برخی معتقدند کارآمدی کابینه در حال فدا شدن به جوانگرایی است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کنشگر اصولگرا: رای اعتماد نیاوردن 3 وزیر پیشنهادی قطعی است

کنشگر اصولگرا: رای اعتماد نیاوردن 3 وزیر پیشنهادی قطعی است