مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 مرداد 1400 ساعت 06:102021-08-18بين الملل

گفتگوی بایدن و جانسون درباره افغانستان؛ برگزاری نشست گروه 7 و خارج کردن افراد بیشتر


نخست وزیر انگلیس درباره اوضاع افغانستان با رییس جمهوری آمریکا گفتگو داشت و از تمایلش برای افزایش کمک های بشردوستانه به منطقه خبر داد.

- گفتگوی بایدن و جانسون درباره افغانستان؛ برگزاری نشست گروه 7 و خارج کردن افراد بیشتر نخست وزیر انگلیس درباره اوضاع افغانستان با رییس جمهوری آمریکا گفتگو داشت و از تمایلش برای افزایش کمک های بشردوستانه به منطقه خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، در بیانیه دفتر بوریس جانسون، نخست وزیر انگیس آمده است: جانسون با جو بایدن، رییس جمهوری آمریکا درباره اوضاع کنونی در افغانستان گفتگو کرد.

دو طرف همکاری لندن و واشنگتن را در روزهای گذشته در روند تخلیه اتباع دو کشور و کارمندان آمریکایی و انگلیسی و همچنین اتباع افغان مورد استقبال قرار دادند.

در ادامه این بیانیه همچنین آمده است: جانسون و بایدن همچنین درباره تداوم روند همکاری بین دو کشور در روزها و هفته های پیشرو برای تخلیه افراد بیشتر در صورت امکان از افغانستان صحبت کردند.

بایدن و جانسون همچنین بر ضرورت همکاری مشترک جامعه بین الملل برای اجتناب از بحران بشری در افغانستان نیز توافق کردند.

در ادامه بیانیه دفتر نخست وزیری انگلیس همچنین آمده است: جانسون برنامه های انگلیس را برای افزایش کمک های بشردوستانه به منطقه و جابجایی و اسکا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گفتگوی بایدن و جانسون درباره افغانستان؛ برگزاری نشست گروه 7 و خارج کردن افراد بیشتر

گفتگوی بایدن و جانسون درباره افغانستان؛ برگزاری نشست گروه 7 و خارج کردن افراد بیشتر