مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 مرداد 1400 ساعت 06:202021-08-18اقتصادي

دوستان خود را در روزهای سخت کرونایی فراموش نکنیم


همه مراکز بهزیستی در استان آماده دریافت نذورات مردم عزادار امام حسین (ع) و توزیع بین نیازمندان هستند.

- ایسنا/زنجان مدیرکل بهزیستی استان زنجان گفت: همه مراکز بهزیستی در استان آماده دریافت نذورات مردم عزادار امام حسین (ع) و توزیع بین نیازمندان هستند.

محمد محمدی قیداری در گفت وگو با ایسنا، در خصوص دریافت نذورات مردم استان، اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از 10 میلیارد تومان توسط خیرین و نیکوکاران جمع آوری و برای تامین اقلام معیشتی، بهداشتی، لوازم توانبخشی، کمک هزینه ازدواج، سرمایه کار و ودیعه مسکن در اختیار افراد تحت پوشش قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه با توجه به شیوع ویروس کرونا و برای حفظ سلامتی مددجویان، بهتر است نیکوکاران و خیرین استان که قصد یاری بهزیستی و اهدای نذری در ماه محرم به مراکز معلولان و خانواده های نیازمند را دارند، نیات خود را به صورت اقلام خشک و نقدی اهدا کنند، افزود: همه مراکز بهزیستی در استان آماده دریافت نذورات مردم عزادار امام حسین (ع) و توزیع بین نیازمندان در سریع ترین زمان ممکن هستند.

این مسئول با بیان اینکه در محرم پارسال 14 میلیارد ریال به صورت نقدی و غیرنقدی در مراکز دولتی و غیردولتی جمع آوری شد، تصریح کرد: امسال نیز به مناسبت دهه ولایت و امامت و نیز همزمان با عید غدیر بسته های معیشتی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دوستان خود را در روزهای سخت کرونایی فراموش نکنیم

دوستان خود را در روزهای سخت کرونایی فراموش نکنیم