مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 مرداد 1400 ساعت 06:452021-08-18بين الملل

قرنطینه کامل یک کشور بعد از کشف یک مورد کرونا


در نیوزیلند از فوریه سال جاری میلادی (6 ماه گذشته) هیچ موردی از ابتلا به کرونا کشف نشده است و این کشور با بستن مرزهایش به روی جامعه جهانی، - در نیوزیلند از فوریه سال جاری میلادی (6 ماه گذشته) هیچ موردی از ابتلا به کرونا کشف نشده است و این کشور با بستن مرزهایش به روی جامعه جهانی، به زندگی عادی بازگشته است.

پس از کشف یک مورد ابتلا به ویروس کرونا در نیوزیلند پس از 6 ماه، نخست وزیر نیوزیلند از قرنطینه سراسری 3 روزه در این کشور خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازعصرایران ، جسیندا آردرن نخست وزیر نیوزیلند دیروز (سه شنبه) در یک نشست خبری با اعلام 3 روز قرنطینه سراسری در کل کشور در شهر اوکلند که محل کشف بیمار کرونایی است، یک هفته قرنطینه کامل اعلام کرد.

مورد کشف شده کرونا مثبت نخستین مورد داخلی کرونا در نیوزیلند در 6 ماه گذشته محسوب می شود.

او مردی 58 ساله و ساکن شهر اوکلند است که هیچ رابطه ای با خارج از کشور نداشته است و هنوز دلیل ابتلای او و سویه ویروسی که به آن آلوده شده، در دست بررسی است.

نخست وزیر نیوزیلند در نشست خبری دیروز گفت مقامات نیوزیلند سویه جدید کشف شده را سویه دلتا فرض کرده و بر این مبنا تصمیم به اعلام قرنطینه سراسری 3 روزه در کل کشور و یک هفته ای در شهر اوکلند گرفته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قرنطینه کامل یک کشور بعد از کشف یک مورد کرونا

قرنطینه کامل یک کشور بعد از کشف یک مورد کرونا