مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 مرداد 1400 ساعت 08:052021-08-18سياسي

تجلی شعور حسینی مردم پل دختر در تاسوعا


مردم پل دختر در روز تاسوعا شور و شعور حسینی را متجلی ساختند و بیرق های عزای سید الشهدا (ع) درمنازل ، کوچه و خیابان برافراشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از پل دختر ، مراسم های عزای سید الشهدا(ع) براساس دستورالعمل های ستاد مقابله با خوبی نمایان است.

  برخی مردم عزادار حسینی با حضور در هیات های عزاداری در پل دختر در مساجد و در فضای باز در سطح شهرستان به توصیه کادر درمان  و با مدیریت مسئولان هیات های مذهبی در زمان معین در نهایت یک ساعت با رعایت پروتکل های بهداشتی، استفاده از ماسک و مواد ضدعفونی به یاد سید و سالار شهیدان و شهدای دشت کربلا عزاداری می کنند.

  یکی از سنت های قدیمی در پل دختر برگزاری روضه خانگی است که با شیوع کرونا و محدودیت های موجود احیا شد و اکنون در بسیاری از کوچه و محلات به ویژه منازل شهدای مشاهده می شود و نوای سید الشهدا(ع)  بیش از گذشته در محلات طنین انداز شده است.

  استفاده از فضای مجازی و رسانه در شرایط شیوع کرونا و محدودیت ها برای حفظ و ترویج شعایر اسلامی به ویژه در ماه محرم وتاسوعا و عاشورا و به اشتراک گذاشتن سخنرانی ها ، مداحی و احادیث و روایات بزرگان دین فرصت و ظرفیت مناسبی است که در پل دختر رواج دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجلی شعور حسینی مردم پل دختر در تاسوعا

تجلی شعور حسینی مردم پل دختر در تاسوعا