مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 مرداد 1400 ساعت 08:252021-08-18دانش

داوطلبان رشته های دانشگاهی جامع علمی کاربردی، ثبت نام آغاز شد


رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی کرمانشاه گفت: پذیرش دانشجوی دانشگاه علمی کاربردی از یکشنبه آغاز شده و تا 13 شهریورماه ادامه دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، دانشگاه جامع علمی-کاربردی دانشگاهی نیمه دولتی وابسته به انجام می گیرد و متقاضیان در زمان های مذکور می توانند در زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی وارد سایت سازمان سنجش شده و از طریق لینک ثبت نام مراکز علمی کاربردی ثبت نام خود را انجام دهند.

همچنین ثبت نام در دانشگاه جامع علمی کاربردی در مقطع کارشناسی از طریق آزمون سراسری این دانشگاه انجام می پذیرد.

حسن شرفی، رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی کرمانشاه در گفت وگو با خبرنگار فارس، اظهار داشت: یکی از برنامه های مهمی دانشگاه تعامل با دستگاه ها و اصناف برای برگزاری دوره های کوتاه مدت است.

وی ادامه داد: پذیرش دانشجوی دانشگاه علمی کاربردی از یکشنبه آغاز شده و تا 13 شهریور ادامه دارد، پذیرش دانشجو در 79 کد رشته-محل خواهد بود و علاقه مندان جهت پذیرش در این دانشگاه از طریق سایت سازمان سنجش به انتخاب کد رشته محل مورد نظر می تواند اقدام کنند.

شرفی ظرفیت پذیرش دانشجویان مهرماه 1400 را در این دانشگاه حدود 4 هزار و 621 نفر اعلام و افزود: 2 هزار و 718 نفر از این تعداد در 49 رشته کاردانی و یک هزار و 903 نفر در30  رشته کارشناسی برای پذیرش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

داوطلبان رشته های دانشگاهی جامع علمی کاربردی، ثبت نام آغاز شد

داوطلبان رشته های دانشگاهی جامع علمی کاربردی، ثبت نام آغاز شد