مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 مرداد 1400 ساعت 08:452021-08-18اقتصادي

تولید آرک معدن TH36 در ذوب آهن


به همت متخصصان ذوب آهن اصفهان پروفیل آرک معدن TH36 با استاندارد اروپایی در این کارخانه تولید و ایران بی نیاز از واردات این محصول شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان،  محمد امین یوسف زاده با اشاره به مقاومت بالای آرک معدن TH36 ، این محصول را موجب تامین یکی از نیاز های بخش معادن با عمق و فشار زیاد دانست و گفت : در گذشته عمده آرک های معادن وارداتی بود، اما با همت و تلاش در ذوب آهن اصفهان از واردات این پروفیل بی نیاز شدیم.

مدیر مهندسی نورد ذوب آهن اصفهان افزود : آرک هایی که در داخل تولید می شد نیز با روش های غیر ایمن بود که با توجه به خطرات کار در معدن و زلزله خیز بودن کشور ، تولید استاندارد این محصول ضرورت بسیار داشت .

وی با اشاره به اینکه در گذشته نیز آرک V21 در ذوب آهن اصفهان تولید شده است ، افزود: حدود هفت ماه طراحی آرک معدن TH36 طول کشید که در نهایت بر اساس استاندارد اروپایی و درخواست مشتری به تولید انبوه رسید.

علیرضا مهرابی سرپرست نورد 650 ذوب آهن اصفهان نیز ، آرک معدن TH36 را یک محصول کاملاً ایرانی دانست و گفت : طراحی ، تکنولوژی و تراش غلتک ها در کارگاه نورد 650 ذوب آهن انجام شد و امیدوارم به زودی آرک های TH دیگر نیز در این شرکت تولید شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید آرک معدن TH36 در ذوب آهن

تولید آرک معدن TH36 در ذوب آهن