مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 مرداد 1400 ساعت 09:052021-08-18پزشكي

یک میلیون و 250 هزار دوز واکسن کرونا در فارس تزریق شد


تاکنون یک میلیون و250 هزار دوز واکسن علیه کرونا در فارس تزریق شده که با ورود محموله های جدید قابلیت تزریق روزانه 70 تا 100 هزار دوز واکسن فراهم می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، دکتر مهرزاد لطفی در بازدید از مراکز واکسیناسیون علیه بیماری کووید 19 مستقر در پارک دراک، نصیری، پایگاه خودرویی انجام واکسیناسیون علیه بیماری کووید 19 را از ابتکارات دانشگاه علوم پزشکی شیراز عنوان کرد و گفت: دانشگاه علوم پزشکی شیراز در انجام واکسیناسیون علیه کووید 19 در کشور از زمان تحویل تا تزریق، پیشرو است و برای سرعت بخشیدن به انجام واکسیناسیون به مردم استان، از تمامی ظرفیت های موجود در این زمینه استفاده می کند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز با بیان اینکه تاکنون یک میلیون و 250 هزار دوز واکسن علیه کرونا ویروس به مردم استان فارس تزریق شده است افزود: با ورود محموله های جدید از واکسن و سهم بیشتری به استان، دانشگاه علوم پزشکی شیراز قابلیت انجام روزانه 70 تا 100 هزار دوز واکسن را نیز دارد.

دکتر لطفی با حضور در مراکز انجام واکسیناسیون علیه بیماری کووید 19 در شیراز، ضمن گفت و گو با دست اندرکاران و تیم های اجرایی انجام واکسیناسیون، از نزدیک در جریان فرآیند تزریق واکسن قرار گرفت و برای تسریع در این زمینه دستورات لازم را صادر کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک میلیون و 250 هزار دوز واکسن کرونا در فارس تزریق شد

یک میلیون و 250 هزار دوز واکسن کرونا در فارس تزریق شد