مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 مرداد 1400 ساعت 09:052021-08-18سياسي

ویژه برنامه «حماسه سرایان» در زنجان برگزار شد


ویژه برنامه محافل ادبی و قرآنی با عنوان «حماسه سرایان» به همت نهاد کتابخانه های عمومی کشور با حضور علی حنیفه از شعرای آیینی و حاج حسین جمالی از ذاکرین مطرح اهل بیت در زنجان «پایتخت شور و شعور حسینی» برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، در ادامه برنامه های فرهنگی کتابخانه ها در ماه محرم، ویژه برنامه محافل ادبی و قرآنی با عنوان حماسه سرایان با حضور علی حنیفه از شعرای آیینی و حاج حسین جمالی از را یک هیات خواهند کرد.

وی افزود: مردم نجیب و مهمان نواز زنجان که امسال محروم از میزبانی شیفتگان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و برادر علمدارش شدند امیدوارند مردم کشور عزیز و محب اهل بیت، با اجرایی کردن هر خانه، یک حسینیه و هر خانواده یک هیات، محرمی بی نظیر را در تاریخ ایران ثبت کنند.

حجت الاسلام سعید احمدی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان، در برنامه ویژه برنامه حماسه سرایان به شرح فرازهایی از زیارت عاشورا پرداخت و گفت: در زیارتنامه های ائمه اطهار(ع) مبانی اعتقادی سیاسی معارف اسلامی و شیعی مطرح شده که روشن کننده سیره اهل بیت(ع) است؛ زیارت عاشورا از معروف ترین زیارتنامه ها میان شیعیان است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان افزود: این زیارت را امام باقر(ع) از پدر بزرگوارشان و پدر بزرگوارشان نیز از امام حسین(ع) و امام حسن(ع) و همی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ویژه برنامه «حماسه سرایان» در زنجان برگزار شد

ویژه برنامه «حماسه سرایان» در زنجان برگزار شد