مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 مرداد 1400 ساعت 09:152021-08-18حوادث

جسد بی جان جوان 35 ساله از عمق 27 متری سد کلان بیرون کشیده شد


رییس جمعیت هلال احمر شهرستان ملایر گفت: پس از 13 روز تلاش غواصان، جسد بی جان فرد غریق که در سد کلان ملایر غرق شده بود، از عمق 27 متری این سد بیرون کشیده شد.

- ایسنا/همدان رییس جمعیت هلال احمر شهرستان ملایر گفت: پس از 13 روز تلاش غواصان، جسد بی جان فرد غریق که در سد کلان ملایر غرق شده بود، از عمق 27 متری این سد بیرون کشیده شد.

شهاب عظیمی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: پس از 13 روز جستجو جسد جوان 35 ساله ملایری که در روز جمعه 15 مرداد ماه در سد کلان ملایر غرق شده بود، از عمق 27 متری این سد بیرون کشیده شد.

عظیمی دلیل اصلی تاخیر در عملیات جستجو را مشخص نبودن نقطه دقیق غرق شدگی دانست و گفت: امروز همسر فرد غریق نقطه جدیدی را برای جستجو به غواصان معرفی کرد و با از سرگیری علمیات جستجو در این نقطه، جسد بی جان فرد غریق در عمق 27 متری سد کلان پیدا شد.

وی افزود: عملیات تجسس پس از 13 روز و با کمک غواصان جمعیت هلال احمر، سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی و غواصان اعزامی از تیپ 65 نوهد(نیروی ویژه هوابرد) در حوالی ساعت 14 امروز به اتمام رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا مرد حدودا 35 ساله ای بعد از ظهر روز جمعه 15 مرداد ماه به همراه دو نفر دیگر با قایق بادی اقدام به قایق سواری در سد کلان کرده و هنوز مشخص نیست فرد مذکور یا خود در آب پریده و یا به داخل آب پرتاپ و برای رسیدن به خشکی اقدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جسد بی جان جوان 35 ساله از عمق 27 متری سد کلان بیرون کشیده شد

جسد بی جان جوان 35 ساله از عمق 27 متری سد کلان بیرون کشیده شد