مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 مرداد 1400 ساعت 09:402021-08-18حوادث

مرگ دیگر برای همسایه نیست؛ همسایه هم مُرد


پشت در غسال خانه آرامستان معصوم زاده بجنورد غوغایی برپایی است، این روزها کرونا وحشی تر از هر زمان دیگری در حال یکه تازی و گرفتن عزیزانمان است و به هیچ کسی رحم نمی کند.

- ایسنا/خراسان شمالی پشت در غسال خانه آرامستان معصوم زاده بجنورد غوغایی برپایی است، این روزها کرونا وحشی تر از هر زمان دیگری در حال یکه تازی و گرفتن عزیزانمان است و به هیچ کسی رحم نمی کند.

کرونا دیروز جان 14، روزهای قبل تر از آن 11، 9 و 12نفر از بهترین عزیزانمان را در خراسان شمالی گرفته است و دو هفته ای است که کار در غسال خانه آرامستان بجنورد حسابی زیاد شده است و دیگر مرگ دیگر برای همسایه نیست؛ همسایه هم مُرد.

پشت درب بزرگ سبز رنگ غسالخانه آرامستان معصوم زاده که منتظر بودم هنوز بوی مرگ را نمی شناختم.

جمعیتی که پشت درب منتظر عزیزشان بودند تا برای آخرین بار التماسش کنند برگرد، با کینه نگاهمان می کردند که چرا ما می توانیم داخل شویم و آن ها نه.

بعضی ها ماسک هم نداشتند و هنوز باور نکرده بودند کسی که منتظرش هستند از دریچه کوچک غسالخانه بیرون بیاید، همین بی احتیاطی ها را کرده است، یا دورهمی دوستانه رفته و یا به دعوت مراسم عروسی و تعزیه نه نگفته و یا فکر می کرد هیچ وقت به کرونا مبتلا نمی شود و بدون ماسک در هر جایی حضور می یافت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرگ دیگر برای همسایه نیست؛ همسایه هم مُرد

مرگ دیگر برای همسایه نیست؛ همسایه هم مُرد