مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 مرداد 1400 ساعت 10:052021-08-18سياسي

اجرای طرح «بصیرت عاشورایی» در فضای مجازی


کارشناس فرهنگی اداره اوقاف و امور خیریه ملایراز برگزاری طرح بصیرت عاشورایی اداره اوقاف و امور خیریه ملایر از طریق فضای مجازی خبر داد.

-  امیر مهدوی در گفت وگو با خبرنگار فارس در ملایر ضمن تسلیت ایام تاسوعا و عاشورای حسینی اظهار کرد: اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ملایر با توجه به شرایط کرونا امسال بیشتر برنامه های خود را در قالب طرح بصیرت عاشورایی در فضای مجازی انجام داده است.

وی با بیان اینکه مراسم عزاداری ایام محرم در بقاع متبرکه دارای ظرفیت برگزار می شود افزود: امسال بیشتر برنامه های طرح بصیرت عاشورایی با هدف تبیین فرهنگ عاشورا و نهضت امام حسین(ع) با محتوای رسانه ای در فضای مجازی از طریق دو کانال تکیه ابوالفضل و امامزاده عبدالله(ع) در فضای مجازی در حال انجام است و در این زمینه سه مبلغ همکاری دارند.

کارشناس فرهنگی اداره اوقاف و امور خیریه ملایر با بیان اینکه فضای بقاع متبرکه و امامزادگان شهرستان متناسب با ایام محرم سیاه پوش شده است افزود: از محل موقوفه کاظم خانی  به هیات های مذهبی دو روستا و یکی از هیات های شهر ملایر در سیاهپوش کردن کمک شده است.

وی با بیان اینکه بر اساس نیت واقفان از محل موقوفات مرتبط کمک به هیات های مذهبی مناطق محروم انجام شده است از توزیع 5 هزار عدد ماسک در بین هیات های مذهبی ملایر در این ایام خبر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح «بصیرت عاشورایی» در فضای مجازی

اجرای طرح «بصیرت عاشورایی» در فضای مجازی