مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 مرداد 1400 ساعت 10:152021-08-18سياسي

جهاد در خط مبارزه با کرونا/ فعالیت 2600 جهادگر خراسان جنوبی در طرح شهید «سلیمانی»


مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی گفت: 2 هزار و 600 نفر از جهادگران در قالب 280 گروه جهادی در طرح شهید «حاج قاسم سلیمانی» در استان فعالیت می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، مهدی هنری ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگاران، اظهار داشت: با توجه به شیوع سویه جدید و جهش دار کرونا، جهادگران در بحث مقابله با مستضعفین پنج کمیته در قرارگاه استانی پیش بینی شده که مسئولیت کمیته حمایتی بر عهده مجموعه بسیج است.

مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی مطرح کرد: در قالب این طرح در هر یک از محلات افراد دارای بیماری کرونا و همچنین اقشار آسیب پذیر مانند بیماران زمینه ای، سالمندان و مادران باردار که نیاز به کمک های معیشتی و یا بهداشتی دارند مشخص و از طریق کمیته حمایتی پشتیبانی می شوند.

توزیع 5 هزار ماسک در حاشیه بیرجند هنری عنوان کرد: برای اجرای این طرح تیم های حمایتی در مساجد و پایگاه های بسیج محله سازماندهی شده اند که از ظرفیت گروه های جهادی جغرافیا محور و محله محور برای این تیم ها استفاده شده است.

وی از توزیع 5 هزار عدد ماسک امروز در قالب طرح شهید سلیمانی در حاشیه شهر بیرجند خبر داد و مطرح کرد: از ابتدای امسال در قالب این طرح 110 هزار عدد ماسک و 2 هزار و 800 بسته بهداشتی در نقاط مختلف استان توزیع شده و همچنین با کمک خیران 40 هزار عدد ماسک برای توزیع بین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهاد در خط مبارزه با کرونا/ فعالیت 2600 جهادگر خراسان جنوبی در طرح شهید «سلیمانی»

جهاد در خط مبارزه با کرونا/ فعالیت 2600 جهادگر خراسان جنوبی در طرح شهید «سلیمانی»