مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 مرداد 1400 ساعت 12:302021-08-18سياسي

عزت امروز مدیون فداکاری های سربازان نیروی انتظامی است


استاندار خوزستان ضمن صدور پیام تسلیت به مناسبت شهادت مأمور نیروی انتظامی خوزستان گفت: عزت و آرامش امروز ما و تداوم آن مدیون دلاوری ها و فداکاری های سربازان دلیر نیروی انتظامی است.

- ، قاسم سلیمانی دشتکی در پیامی شهادت ستوان‎ یکم مالک رسولی نیک مأمور جان بر کف نیروی انتظامی خوزستان را که در راه امنیت، در تاسوعای حسینی به درجه رفیع شهادت نائل آمد به مردم خوزستان و به ویژه خانواده آن شهید تسلیت گفت.

در این پیام آمده است: خبر تأسف بار و غم انگیز شهادت سرباز ولایت و مدافع امنیت سروان مالک رسولی نیک، از خدمتگزاران نیروی انتظامی که همواره با روحی لبریز از ولایت مداری، قانون مداری و پایبندی به ارزش های انقلاب اسلامی نقشی مؤثر و انکارناپذیر در برقراری نظم، امنیت و آرامش جامعه داشت، موجب تأسف و تألم اینجانب گردید .

در این پیام تأکید شده است: عزت، آرامش و آسایش امروز ما و تداوم آن، مدیون دلاوری ها، فداکاری ها و ایثارگری ها و هوشیاری ها و مجاهدت های سربازان دلیر نیروی انتظامی است که شهدای بسیاری را در راه انقلاب و آرمان های بلند امام راحل (ره) و تأمین امنیت ایران اسلامی فدا کردند .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر، این شهید، فرمانده پاسگاه خنافره شادگان پس از یک دوره بستری در بیمارستان امروز به فیض شهادت نائل آمد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عزت امروز مدیون فداکاری های سربازان نیروی انتظامی است

عزت امروز مدیون فداکاری های سربازان نیروی انتظامی است