مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 مرداد 1400 ساعت 16:002021-08-18سياسي

ظهور دعوت شیطان در وابستگی به این دنیا متجلی می شود


عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه دنیای زمینی فرصتی برای بهتر شدن است گفت: دعوت انبیاء به آخرت است و در طرف دیگر هم، دعوت شیطان و جلوه های دنیاست.

- ، آیت الله سیدمهدی میرباقری عصر امروز در حرم حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها و در جمع عزاداران حسینی با اشاره به اینکه اگر مرگ در عالم نبود، دل کندن انسان از دنیا و از دنیا بزرگتر شدن خیلی سخت بود گفت: انسان روزی به دنیا می آید و بعد از یک فرصت بسیار کوتاه، باید بساطش را جمع کند و برود.

وی افزود: خدای متعال در عالم، هم حیات و هم موت را آفریده و به ما فرصت داده و این فرصت هم برای خوب شدن کافی است و در روایات است که هجده سال عمر برای خوب شدن و به مقصد رسیدن کفایت می کند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه معنای دیگری هم برای موت و حیات ذکر شده است گفت: در این معنا، موتِ در دنیا به معنای لهو و لعب در دنیاست و قرآن از لهو لعب هم، به عالم موت تعبیر می کند؛ کسانی که در حد حیات دنیا زندگی می کنند از نظر قرآن مرده اند.

وی افزود: در دنیایی که زندگی می کنیم دو درب به روی ما باز شده و در لبا لب دو جهان زندگی می کنیم؛ یک جهان، حیات دنیاست که در واقع موت است، لذا کسی که در حیات دنیا بماند، در واقع، او زنده نیست، بلکه مرده است و به تعبیر قرآن، در دار ظلال و کوری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظهور دعوت شیطان در وابستگی به این دنیا متجلی می شود

ظهور دعوت شیطان در وابستگی به این دنیا متجلی می شود