مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 مرداد 1400 ساعت 16:202021-08-18سياسي

تبادل پیام ظریف و وزیر خارجه چین


محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در پیام خود به عنوان «وانگ ایی» عضو شورای دولتی و وزیر  امور خارجه چین این مناسبت را به وی، - محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در پیام خود به عنوان وانگ ایی عضو شورای دولتی و وزیر  امور خارجه چین این مناسبت را به وی، دولت و ملت متمدن چین تبریک  گفته است.

وزرای امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و جمهوری خلق چین به مناسبت پنجاهمین سالگرد برقراری روابط دیپلماتیک بین دو کشور پیام هایی را مبادله کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در پیام خود به عنوان وانگ ایی عضو شورای دولتی و وزیر امور خارجه چین این مناسبت را به وی، دولت و ملت متمدن چین تبریک گفته است.

وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در پیام خود اضافه کرد: بسیار خرسندم که در پنجاهمین سالگرد برقراری روابط دیپلماتیک ایران و چین؛ شاهد اندوخته ای از دستاوردهای پرثمری هستیم که بستری سترگ برای تعمیق همکاریهای دو کشور در سطوح دوجانبه، منطقه ای و بین المللی فراهم آورده است.

اعتماد روز افزون میان دو کشور در مشارکت جامع راهبردی به خوبی جلوه گر شده است.

امضا برنامه جامع راهبردی، مهر تاییدی بر نگاه بلند مدت ایران و چین به روابط دوجانبه و عزم جدی رهبران دو کشور بر توسعه و تعمی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبادل پیام ظریف و وزیر خارجه چین

تبادل پیام ظریف و وزیر خارجه چین