مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 مرداد 1400 ساعت 18:002021-08-18بين الملل

رییس اطلاعات مصر در رام الله تقویت روابط دوجانبه و تحولات منطقه را بررسی کرد


رییس اطلاعات مصر امروز چهارشنبه پس از دیدار با مقامات صهیونیست در تل آویو به رام الله رفت و در دیدار با رییس تشکیلات خودگردان درباره تقویت روابط دوجانبه و تحولات منطقه گفت و گو کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، عباس کامل رییس دستگاه اطلاعات مصر امروز چهارشنبه پس از سفر به فلسطین اشغالی و دیدار با مقامات صهیونیست، به رام الله رفت و با محمود عباس رییس تشکیلات خودگردان فلسطین نیز دیدار کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروسیا الیوم، محمود عباس امروز چهارشنبه در مقر ریاست تشکیلات خودگردان میزبان عباس کامل و هیات همراه او بود.

در این دیدار تازه ترین تحولات در سرزمین های فلسطینی و راه های تقویت روابط رام الله-قاهره و دستیابی به ثبات و صلح در منطقه مورد بررسی قرار گرفت.

بنا بر این گزارش، رییس تشکیلات خودگردان از  مواضع، تلاش ها و ابتکار مصر برای حمایت از ملت فلسطین و دفاع از آرمان فلسطین قدردانی کرد.

عباس کامل هم بر اهتمام مصر برای هماهنگی و همکاری با فلسطین در همه اقدامات و طرح ها برای تامین منافع دو ملت و دو کشور و حمایت از ملت فلسطین در دستیابی به آزادی و استقلال خود تاکید کرد.

در این دیدار از طرف فلسطینی، حسین الشیخ رییس کمیته امور مدنی و عضو کمیته مرکزی فتح، ماجد فرج رییس سازمان اطلاعات و معاون نسخت وزیر، نبیل ابوردینه وزیر اطلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس اطلاعات مصر در رام الله تقویت روابط دوجانبه و تحولات منطقه را بررسی کرد

رییس اطلاعات مصر در رام الله تقویت روابط دوجانبه و تحولات منطقه را بررسی کرد