مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 مرداد 1400 ساعت 22:052021-08-18ورزشي

گرشاسبی انرژی اش را برای حفظ نکونام بگذارد / منتظر مرگ تیم های نفتی باشیم


پیشکسوت فوتبال خوزستان با بیان این که اگر خود نکونام در فولاد بماند بهتر است و می تواند در سال سوم حضورش نیز به موفقیت برسد، گفت: به نظر من گرشاسبی نیز باید انرژی اش را برای حفظ نکونام بگذارد.

- ایسنا/خوزستان پیشکسوت فوتبال خوزستان با بیان این که اگر خود نکونام در فولاد بماند بهتر است و می تواند در سال سوم حضورش نیز به موفقیت برسد، گفت: به نظر من گرشاسبی نیز باید انرژی اش را برای حفظ نکونام بگذارد.

عبدالمجید باقری نیا در گفت و گو با ایسنا با بیان این که قطعا ماندن نکونام در فولاد کمک دهنده است، اظهارکرد: اگر او بماند با توجه به این که دو فصل قبل هم سرمربی تیم بوده است، تیم و بازیکنان را به خوبی می شناسد و حتی در شرایطی که پنجره بسته است، می تواند بیشتر بازیکنان فعلی را که با ترکیب هماهنگ شده اند، حفظ کند و این کمک بزرگی است.

گرشاسبی باید انرژی اش را برای حفظ نکونام بگذارد وی ادامه داد: به نظر من گرشاسبی باید انرژی اش را برای حفظ نکونام بگذارد و اگر نکونام ماند یا اگر هم مربی دیگری آمد باید جرات استفاده از جوانان را داشته باشد.

همه خوزستانی ها می دانند که باتوجه به پنجره بسته، فولاد نمی تواند بازیکن جذب کند اما وقتی ببینیم که نکونام از بازیکن جوان استفاده می کند، خوب می دانیم که این جوان برای تبدیل شدن به بازیکن پخته و خوب، نیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گرشاسبی انرژی اش را برای حفظ نکونام بگذارد / منتظر مرگ تیم های نفتی باشیم

گرشاسبی انرژی اش را برای حفظ نکونام بگذارد / منتظر مرگ تیم های نفتی باشیم