مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 مرداد 1400 ساعت 03:052021-08-18فرهنگي

تماشای مستندهای آیینی در خانه به دور از کرونا


یک مستندساز معقتد است؛ در این ایام با توجه به شیوع ویروس کرونا باید از ظرفیت های نمایش آنلاین برای نمایش آثار مستند و داستانی مرتبط با ایام محرم استفاده شود و مردم از این طریق در فضای امن خانه به تماشای این نوع فیلم ها بنشینند تا هم به دیده شدن آثار مستندسازان .

- یک مستندساز معقتد است؛ در این ایام با توجه به شیوع ویروس کرونا باید از ظرفیت های نمایش آنلاین برای نمایش آثار مستند و داستانی مرتبط با ایام محرم استفاده شود و مردم از این طریق در فضای امن خانه به تماشای این نوع فیلم ها بنشینند تا هم به دیده شدن آثار مستندسازان کمک کرده و هم به سلامتی جسم و جان عموم مردم اهمیت داده باشند.

الله کرم رضایی زاده کارگردان و مستندساز که تجربه ساخت دو مستند آیینی با موضوع برگزاری مراسم محرم به نام های رسم عاشقی همینه و اینجا خورشید می درخشد را در کارنامه هنری خود دارد در گفت وگویی با ایسنا درباره ساخت این گونه مستندها بیان کرد: بازتاب آیین ها و فرهنگ های ملی و معنوی به عنوان بخشی از هویت ایران یکی از رسالت های مستندسازان است و فرهنگ عاشورایی یکی از آنها است.

وی با بیان اینکه این آیین ها ریشه در تاریخ دارد، ادامه داد: یک مستندساز در وهله اول مانند کاوشگر همیشه به دنبال جستجو است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تماشای مستندهای آیینی در خانه به دور از کرونا

تماشای مستندهای آیینی در خانه به دور از کرونا