مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 مرداد 1400 ساعت 03:052021-08-18سياسي

اعزام 50 مبلغ به شهر و روستاهای شهرستان چادگان در محرم


رییس اداره تبلیغات اسلامی چادگان از اعزام 50 مبلغ به شهرستان چادگان خبر داد.

- حجت الاسلام عباس رضایی با اشاره به اعزام 50 مبلغ به شهرستان چادگان، در گفت وگو با خبرنگار فارس در چادگان اظهار داشت: امسال همچون سال های گذشته تبلیغ توسط مبلغان در شهرهای چادگان، رزوه و همچنین روستاهای بخش مرکزی و چناررود با رعایت تمام پروتکل های بهداشتی که ستاد ملی مبارزه با کرونا ابلاغ کرده انجام می شود.

 رییس اداره تبلیغات اسلامی چادگان بیان داشت: در شهرستان چادگان 74 هیأت در قالب سینه زنی زنجیرزنی داریم که در ایام ماه محرم با اعزام مبلغ علاوه بر برگزاری کلاس های دینی نسبت به ارشاد جوانان با دین اسلام آگاهی بخشی می کنند.

وی بیان کرد: روضه های خانگی باید در محیط باز و با دستورالعمل های بهداشتی برگزار شود و تبلیغ امسال در هیچ نقطه ای از شهر و روستا بدون مبلغ نیست چون با حضور مبلغ در روستاها نیز با همین پروتکل ها انجام می شود.

رضایی گفت: امسال با توجه به شرایط خاص کشور تبلیغ تعطیل نشده و روستاهایی که تقاضای مبلغ داشتند مبلغ اعزام شده که بر اساس دستورالعمل های ارسالی ستاد ملی کرونا در روستاها کار تبلیغ را انجام می دهند.

رییس اداره تبلیغات اسلامی چادگان عنوان کرد: از هیأت های عزاداری انتظار داریم در برگزاری مراسم عزاداری و همچنین در توزیع غذای نذ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعزام 50 مبلغ به شهر و روستاهای شهرستان چادگان در محرم

اعزام 50 مبلغ به شهر و روستاهای شهرستان چادگان در محرم