مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 مرداد 1400 ساعت 03:102021-08-18فرهنگي

تماشای مستندهای محرمی در خانه به دور از کرونا+ فیلم


یک مستندساز معتقد است؛ در این ایام با توجه به شیوع ویروس کرونا باید از ظرفیت های نمایش آنلاین برای نمایش آثار مستند و داستانی مرتبط با ایام محرم استفاده شود و مردم از این طریق در فضای امن خانه به تماشای این نوع فیلم ها بنشینند تا هم به دیده شدن آثار مستندسازان .

- یک مستندساز معتقد است؛ در این ایام با توجه به شیوع ویروس کرونا باید از ظرفیت های نمایش آنلاین برای نمایش آثار مستند و داستانی مرتبط با ایام محرم استفاده شود و مردم از این طریق در فضای امن خانه به تماشای این نوع فیلم ها بنشینند تا هم به دیده شدن آثار مستندسازان کمک کرده و هم به سلامتی جسم و جان عموم مردم اهمیت داده باشند.

الله کرم رضایی زاده کارگردان و مستندساز که تجربه ساخت دو مستند آیینی با موضوع برگزاری مراسم محرم به نام های رسم عاشقی همینه و اینجا خورشید می درخشد را در کارنامه هنری خود دارد در گفت وگویی با ایسنا درباره ساخت این گونه مستندها بیان کرد: بازتاب آیین ها و فرهنگ های ملی و معنوی به عنوان بخشی از هویت ایران یکی از رسالت های مستندسازان است و فرهنگ عاشورایی یکی از آنها است.

وی با بیان اینکه این آیین ها ریشه در تاریخ دارد، ادامه داد: یک مستندساز در وهله اول مانند کاوشگر همیشه به دنبال جستجو است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تماشای مستندهای محرمی در خانه به دور از کرونا+ فیلم

تماشای مستندهای محرمی در خانه به دور از کرونا+ فیلم