مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 مرداد 1400 ساعت 03:102021-08-18سياسي

5 هزار ماسک بین خانواده های حاشیه شهر بیرجند توزیع شد


مسئول سازمان بسیج سازندگی خراسان جنوبی گفت: همزمان با تاسوعای حسینی، پنج هزار عدد ماسک بین خانواده های حاشیه شهر بیرجند توزیع شد.

- ایسنا/خراسان جنوبی مسئول سازمان بسیج سازندگی خراسان جنوبی گفت: همزمان با تاسوعای حسینی، پنج هزار عدد ماسک بین خانواده های حاشیه شهر بیرجند توزیع شد.

مهدی هنری، روز گذشته 27 مرداد در برنامه توزیع ماسک در حاشیه شهر بیرجند در جمع خبرنگاران افزود: از ابتدای سال تاکنون هزار و 110 عدد ماسک و 2 هزار و 800 بسته بهداشتی در این مناطق شهر توزیع شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با اشاره به راه اندازی تیم های حمایتی در قالب طرح شهید سلیمانی اظهار داشت: هزار و 800 نفر جهادگر در قالب طرح شهید سلیمانی در استان فعال هستند و پیش بینی می شود تا بعد از عاشورا این تعداد به بیش از 2 هزار نفر برسد.

مسئول سازمان بسیج سازندگی خراسان جنوبی گفت: فعالیت هایی نظیر تامین مایحتاج خانواده های درگیر کرونا و تامین غذای گرم برای خانواده های درگیر کرونا در حال انجام است و روزانه 200 نفر غذای گرم توزیع می کنند.

وی با بیان اینکه سایر ملزومات و مایحتاج مورد نیاز بیماران کرونایی خریداری می شود افزود: امروز هم اقلام بهداشتی حفاظتی مانند ماسک رایگان و بسته های بهداشتی در نقاط حاشیه شهر و نقاط محروم توزیع شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

5 هزار ماسک بین خانواده های حاشیه شهر بیرجند توزیع شد

5 هزار ماسک بین خانواده های حاشیه شهر بیرجند توزیع شد