مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 مرداد 1400 ساعت 03:502021-08-19سياسي

تأسی به مکتب عاشورا از مهم ترین مولفه های پیروزی انقلاب است


معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: یکی از مهم ترین مؤلفه های پیروزی انقلاب اسلامی، تاسی به مکتب عاشورا و تجلی ولایت پذیری برای مقابله با طاغوت بود.

- حجت الاسلام رضا دیلمی در گفتگو با بیش از گذشته فراهم شود.

دیلمی افزود: تشکل ها و هیئات مذهبی سرمایه و مولفه های قدرت نرم نظام دینی و همواره در طول انقلاب اسلامی الگوی عملی مقابله با بحران ها هستند.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان تصریح کرد: در حال حاضر تمامی برنامه های هیئات شاخص استان در فضای باز، در بازده زمانی حداکثر دو ساعت و با حفظ تمامی دستورالعمل های بهداشتی انجام می شود.

وی افزود: یکی از مهم ترین مؤلفه های پیروزی انقلاب اسلامی، تاسی به مکتب عاشورا و تجلی ولایت پذیری برای مقابله با طاغوت است.

دیلمی گفت: اراده ملت بیدار و ولایت مدار به همراه تاسی به مکتب عاشورا از جمله مؤلفه های شاخص و فاخر و رمز حیات و تعالی انقلاب اسلامی در جنگ تمدنی است لذا فصل رویش امسال صحنه تجلی فاخر همبستگی اجتماعی و مسئولیت پذیری بود و از همه ظرفیت ها برای پیوند گفتمان عاشورا در عرصه خدمت رسانی به مردم و آغاز مرحله دوم رزمایش فاخر مواسات و همدلی و راهبری هسته های تبلیغی برای تبیین عزت و اقتدار حسینی و درس های عاشورا استفاده خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأسی به مکتب عاشورا از مهم ترین مولفه های پیروزی انقلاب است

تأسی به مکتب عاشورا از مهم ترین مولفه های پیروزی انقلاب است