مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 مرداد 1400 ساعت 04:452021-08-19بين الملل

پنتاگون: انتظار فروپاشی دولت و ارتش افغانستان ظرف 11 روز را نداشتیم


رییس ستاد مشترک ارتش آمریکا تأیید کرد که اطلاعات ایالات متحده در پیش بینی فروپاشی سریع افغانستان با شروع خروج نیروهای آمریکایی از این کشور اشتباه کرده است ، - رییس ستاد مشترک ارتش آمریکا تأیید کرد که اطلاعات ایالات متحده در پیش بینی فروپاشی سریع افغانستان با شروع خروج نیروهای آمریکایی از این کشور اشتباه کرده است ، و تلاش برای خروج نیروهای آمریکایی از کابل را پیچیده کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از هیل، ژنرال مارک میلی ، رییس ستاد مشترک ارتش آمریکا در گفتگو با خبرنگاران در پنتاگون با اشاره به نیروهای امنیتی افغان گفت: من یا هیچ یک از ما هیچ چیز را مشاهده نکردیم که نشان دهنده فروپاشی این ارتش و این دولت در 11 روز باشد.

میلی کمتر از یک ماه قبل با ابراز اطمینان از توانایی نیروهای افغان در جلوگیری از تصرف این کشور توسط طالبان گفته بود: من فکر نمی کنم بازی پایانی هنوز نوشته شده است.

بر اساس گزارشی که روز سه شنبه توسط نیویورک تایمز منتشر شد ، اما در آن زمان ، بسیاری از گزارش های اطلاعاتی این سوال را مطرح می کردند که آیا نیروهای امنیتی افغان قادر خواهند بود بدون حضور نیروهای آمریکایی در برابر جنگجویان طالبان مقاومت کرده و کابل را نگه دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پنتاگون: انتظار فروپاشی دولت و ارتش افغانستان ظرف 11 روز را نداشتیم

پنتاگون: انتظار فروپاشی دولت و ارتش افغانستان ظرف 11 روز را نداشتیم