مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 مرداد 1400 ساعت 05:452021-08-19اقتصادي

محدودیت های انرژی برداشته شود، کمبود تولید را جبران می کنیم


مدیر ناحیه فولادسازی و ریخته گری مداوم شرکت فولاد مبارکه گفت: در سال گذشته سنگ بنای استراتژیک ترین ابرپروژه کشور یعنی انتقال نفت خام گوره به جاسک در شرکت فولاد مبارکه به درستی بنیان گذاشته شد و در حال حاضر هم اگر محدودیت انرژی برداشته شود این شرکت می .

- ایسنا/اصفهان مدیر ناحیه فولادسازی و ریخته گری مداوم شرکت فولاد مبارکه گفت: در سال گذشته سنگ بنای استراتژیک ترین ابرپروژه کشور یعنی انتقال نفت خام گوره به جاسک در شرکت فولاد مبارکه به درستی بنیان گذاشته شد و در حال حاضر هم اگر محدودیت انرژی برداشته شود این شرکت می تواند به کمبود نیاز داخلی به عنوان تامین کننده نیمی از فولاد کشور پاسخ دهد.

غلامرضا سلیمی با اعلام این خبر، اظهار کرد: در تمام صنایع کشور و به ویژه صنایع فولادی، استراتژی های بلندمدت و کوتاه مدت تدوین و اهداف سال آتی و افق آینده برنامه ریزی می شود که شرکت فولاد مبارکه همواره در این زمینه پیشگام بوده است؛ این شرکت به منزله سازمان متعالی، استراتژی توسعه محصول و بومی سازی را در دستور کار خود قرار داده است.

وی افزود: شرکت فولاد مبارکه همواره در تیررس تحریم های ظالمانه قرار داشته و در سال گذشته هم دو مرتبه تحریم شد و نیاز بود که رویکرد تکیه بر توانمندی داخلی را تقویت کند؛ اقدامی که نتایج آن خودش را در تولید محصولا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محدودیت های انرژی برداشته شود، کمبود تولید را جبران می کنیم

محدودیت های انرژی برداشته شود، کمبود تولید را جبران می کنیم