مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 مرداد 1400 ساعت 05:502021-08-19سياسي

برگزاری نماز ظهر عاشورای استان همدان در فضای باز


همدان_مدیرکل تبلیغات اسلامی همدان گفت:نماز ظهر عاشورا به صورت متمرکز در هر شهرستان برگزار و در همدان نیز پس از برنامه میدان امام خمینی در همان مکان نماز ظهر اقامه می شود.

- اظهار کرد: تلاش ما بر این بوده است که در روز عاشورا در تمامی شهرستان یک برنامه محوری اجتماع عزاداران حسینی با رعایت دستورالعمل های بهداشتی را داشته باشیم و در مرکز استان هم در میدان امام خمینی این برنامه اجرا خواهد شد.

وی ادامه داد: هیئات نیز در همان مکان هیئت خود و به صلاح دید متولیان و مسئولان هیئت دسته های عزاداری را در مکانی ثابت و بدون طی مسافت برپا می کنند.

نظیری در خصوص برنامه های شام غریبان اظهار کرد: اجتماعات بانوان زینبی در سراسر استان به جهت ابراز تبعیت و همدردی با حضرت زینب کبری سلام الله علیها شکل خواهد گرفت، همچنین قرائت زیارت ناحیه مقدسه و سقایی هایی که در مقابل هیئات و به رسم سالهای قبل شکل می گیرد از دیگر برنامه های شام غریبان امسال است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی همدان گفت: در هر کدام از شهرستان ها یک برنامه متمرکز جهت اقامه نماز ظهر عاشورا برگزار خواهد شد و در شهرستان همدان نیز پس از برنامه میدان امام خمینی در همان مکان نماز ظهر عاشورا اقامه خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری نماز ظهر عاشورای استان همدان در فضای باز

برگزاری نماز ظهر عاشورای استان همدان در فضای باز