مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 مرداد 1400 ساعت 06:052021-08-19سياسي

مردم یکدیگر را به رعایت پروتکل های بهداشتی توصیه کنند


رییس قرارگاه احیای بینش امر به معروف و نهی از منکر گفت: آحاد مردم ضمن رعایت پروتکل های بهداشتی، خانواده، اقوام، نزدیکان، آشنایان، همسایگان و همکاران را به رعایت هرچه بیشتر و دقیق تر رعایت مصادیق پروتکل های بهداشتی تشویق کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور؛ مهران صمدی رییس قرارگاه احیای بینش امر به معروف و نهی از منکر درباره کاهش میزان رعایت پروتکل های بهداشتی، افزایش آمار ابتلا و جانباختگان بیماری کرونا در کشور در هفته های اخیر اظهار داشت: تعداد قابل توجهی از هموطنان، برای کاهش میزان اضطراب، از مواجهه با اخبار مرتبط با کرونا اجتناب می کنند و با نادیده گرفتن میزان خطر تصور می کنند می توانند از خود محافظت کنند.

وی افزود: برخی از هم وطنان، بیماری کرونا را یک خطر از جانب بیگانگان و غریبه ها تلقی می کنند و تصور می کنند که در صورت شرکت در دورهمی ها و مهمانی های خانوادگی، خطری آن ها را تهدید نمی کند.

وی همچنین گفت: تعدادی از هموطنان نیز ماندن در خانه را غلط تفسیر می کنند، لذا مسافرت به شهر های زادگاه خود یا شهر هایی که در آنجا ویلای شخصی دارند را حضور در خانه و بی خطر ارزیابی می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم یکدیگر را به رعایت پروتکل های بهداشتی توصیه کنند

مردم یکدیگر را به رعایت پروتکل های بهداشتی توصیه کنند