مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 مرداد 1400 ساعت 06:152021-08-19اجتماعي

خلیج فارس همچنان مواج می ماند


کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان گفت: با تدوام فعالیت سامانه فصلی و وزش بادهای شدید جنوب شرقی، کماکان دریا مواج خواهد ماند.

- ایسنا/هرمزگان کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان گفت: با تدوام فعالیت سامانه فصلی و وزش بادهای شدید جنوب شرقی، کماکان دریا مواج خواهد ماند.

مرضیه سی سی پور در گفت و گو با ایسنا، افزود: طی امروز تا اوایل هفته آینده نیز استان تحت تاثیر فعالیت سامانه فصلی خواهد بود که موجب بارش باران در بعضی مناطق می شود.

وی با اشاره به اینکه طی امروز سرعت باد در برخی مناطق به بیش از 45 کیلومتر بر ساعت و ارتفاع امواج دریا به محدوده 200 سانتیمتر خواهد رسید.

طی فردا (جمعه) تا حدی از شدت باد کاسته خواهد شد، خاطرنشان کرد: توصیه می شود شناورهای سبک و صیادی جدا از تردد دریایی خودداری نمایند و تمهیدات لازم در بنادر و اسکله های استان صورت گیرد.

سی سی پور ادامه داد: همچنین با تقویت سامانه فصلی، در ساعات بعد از ظهر و شب در ارتفاعات استان و همچنین مناطق مستعد، رشد ابر، رگبار باران و رعد و برق، تند باد لحظه ای گاه گرد و غبار پیش بینی می شود.

وی اضافه کرد: با توجه به احتمال وقوع بارش های نسبتاً سنگین و سیلابی شدن رودخانه های فصلی، توصیه می شود از قرارگیری در حریم و مجاورت مسیل ها و رودخانه های فصلی، صعود به ارتفاعات و چرای دام در مناطق م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خلیج فارس همچنان مواج می ماند

خلیج فارس همچنان مواج می ماند