مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 مرداد 1400 ساعت 06:452021-08-19سياسي

اینجا عشق و دلدادگی با عاشورا معنا پیدا می کند


اگر عاشورا نبود عشق و دلدادگی معنا نداشت؛ سفره صبوری زینب(س) برای دختران سرزمینم پهن شد تا بدانیم که فرهنگ عاشورایی را باید تا نفس کشیدنمان زنده نگاه داریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، محرم و زیبایی روزهایش؛ گذر عشق و جاودانگی را نشان می دهد طوری که جامعه شیعیان در طول تاریخ با فرهنگ عاشورا و آیین های آن عجین شده اند، عاشورا تاریخ حماسه، عشق و حقیقت است؛ با وجود گذشت قرن ها از اتفاقات صحرای کربلا هیچ چیز باعث نشد تا از دل شیعیان حرارت عشق حسین (ع) کم رنگ شود.

عزاداری پسر فاطمه(س) رنگ بی تابی قلب هایی را گرفته که نمی توانند حس و شور گذشته را حس کنند چراکه امسال نیز همانند سال گذشته شیوع ویروس منحوس کرونا دلیل جدایی ما از سفره اباعبدالله الحسین (ع) شده است.

دو سال است که سایه نحس کرونا ویروس بر سرمان سنگینی می کند و تمام ابعاد زندگی مردم کشورمان را تحت الشعاع خود قرار داد؛ گرچه می گوییم با رعایت فاصله و پروتکل بهداشتی در مراسمات حاضر شویم اما زانو زدن بر عزاداری ابولفضل العباس(ع)، امام حسین (ع) و یارانش را نمی توان لمس کرد.

اگر عاشورا نبود عشق و دلدادگی معنا نداشت؛ سفره صبوری زینب (س) برای دختران سرزمینم پهن شد تا بدانیم که فرهنگ عاشورایی را باید تا نفس کشیدنمان زنده نگاه داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اینجا عشق و دلدادگی با عاشورا معنا پیدا می کند

اینجا عشق و دلدادگی با عاشورا معنا پیدا می کند