مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 مرداد 1400 ساعت 06:452021-08-19اجتماعي

50 درصد روزهای تابستان در سیستان و بلوچستان بارانی گذشت


مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: با ادامه بارش های مونسون در شبانه روز گذشته، تعداد روزهای بارانی استان از ابتدای تابستان تا کنون بیشتر از روزهای عادی شد و به 29 روز رسید.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: با ادامه بارش های مونسون در شبانه روز گذشته، تعداد روزهای بارانی استان از ابتدای تابستان تا کنون بیشتر از روزهای عادی شد و به 29 روز رسید.

محسن حیدری در گفت وگو با خبرنگار ما اظهار داشت: اگرچه بارش های برخی روزها به صورت نقطه ای و خفیف بود، اما در برخی روزها ارتفاع بارش ها فرا نقطه ای بود و بیشینه آن ها به محدوده 50 میلی متر نیز رسید.

وی افزود: این شرایط درست در حالی است که شش ماهه نخست امسال زراعی یعنی فصل های پاییز و زمستان با 5 میلی متر بارش، بسیار ناامید کننده سپری شد ولی شرایط در بهار و تابستان به کلی تغییر کرد و بارش های همرفتی قدری از اوضاع بد کم بارشی کاست.

مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان ادامه داد: به طور کلی ارتفاع بارش های بهار و تابستان امسال به 30 میلی متر رسید که 20 میلی متر آن در دو ماهه نخست تابستان دریافت شده است.

حیدری اضافه کرد: در 48ساعت گذشته نیز بارش های همرفتی در استان ادامه یافت و از 15 ایستگاه هواشناسی و بارانسنجی در هشت شهرستان استان بارش گزارش شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

50 درصد روزهای تابستان در سیستان و بلوچستان بارانی گذشت

50 درصد روزهای تابستان در سیستان و بلوچستان بارانی گذشت